vineri, 26 martie 2010

Traiesti viata la maxim?

~

     Urmareste filmuletul si afla raspunsul.







Ai tot ce iti trebuie si inca te impiedici de maruntisuri, de lucruri banale si inutile, de frica, de rusine, de prejudecati.Pierzi timpul.
Pierzi viata.
Pierzi sanse.
Pierzi fericirea.

Omul este capabil de orice.
Descopera-ti potentialul.
Deschide-ti mintea.
Deschide-ti sufletul.
Accepta orice provocare.
Invinge orice obstacol.
Gaseste-ti fericirea.

Nu renunta la ceea ce te face fericit doar pentru ca altii nu te considera demn de acea fericire. Cere ce vrei de la viata. Lupta sa ai doar ceea ce iti doresti si te face fericit.

Nu ii lasa pe altii sa te limiteze, sa te eticheteze, sa iti spuna ce poti face si ce nu, sa iti ofere mai putin decat consideri tu ca meriti.
Orice om merita tot ce e mai bun pe lumea asta.
Ce nu se incadreaza in dorintele tale este inutil.


Doreste-ti totul si o sa ai totul!(daca lupti)

Un comentariu:

  1. Ei, am vazut si eu o chestie ca asta... In genul la. Informatiile generale de pe blog nu prea am rabdare sa le citesc. Cred ca stim mai toti ce trebuie sa facem si ce nu trebuie... Asa e, e vina omenirii pentru ce se intampla. Eu vreau sa ajut persoanele care nu au puterea sa faca tot ce isi doresc! Mi-as da tot ce as putea din mine pentru binele altora. Iubesc lumea! Dar imi dau seama ca unii precum Nick, care iubeste viata, desi aceasta nu l-a inzestrat cum ne-a inzestrat pe unii dintre noi, sunt mult mai fericiti, desi le lipsesc multe lucruri. Tot respectul meu pentru cei care au probleme fizice si depasesc perioadele depresive din viata lor si "they love living life", pentru ca ei intr-adevar stiu sa se bucure de ceea ce viata le-a dat (desi este foarte putin sau chiar deloc)! Chiar au tot respectul meu si toata dragostea pe care unii (tind sa spun ca multi) dintre noi nu stiu sa o ofere.

    RăspundețiȘtergere