joi, 29 aprilie 2010

Ziua 1 - Antrenament extrem

.

Azi m-am apucat de antrenament. Am inceput cu ceea ce ma deranja cel mai tare. Gambele. Am cautat toate exercitiile posibile si pe care le pot practica si eu ca sa imi lucrez muschii gambei.

Am inceput incalzirea cu 5 minute de mers alert pe banda si 10 minute pe bicicleta apoi am facut cate 2 serii a cate 10 repetari cu toate exercitiile prezentate mai devreme. Am avut si pauze destul de mari intre serii.

Cu exercitiile de stretching nu am avut nici o problema.

Incercand sa fac ridicari lente pe varfuri din stand asezat mi-am mai descoperit o problema. Nu pot orienta varfurile picioarelor spre exterior. Doar spre interior. Trebuie sa gasesc ceva pentru asta...

Inca o problema a aparut la exercitiul  in care culcata pe burta, cu mainile intinse in fata trebuia sa ridic piciorul. piciorul stang il pot ridica fara probleme iar pe cel drept nu pot aproape de loc. Am sa insist pe exercitiul asta ajutata de cineva.

Genuflexiunile si fandarile au fost mai dificile dar am reusit sa le execut cat de cat corect avand sprijin pe ambele maini.
Mersul piticului cred ca a fost cel mai dificil exercitiu pe ziua de azi. Foarte greu am reusit sa il fac si mi s-a parut foarte solicitant. Sper sa nu am febra musculara maine...

Dupa cateva ore de pauza am lucrat 20 de minute pe stepper si am incheiat antrenamentul de astazi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu